Testimonials

Hanna.jpeg

Geertruyt is especially strong at making real change to both the way people think and act, as well as how teams are structured, work together and approach their achievement of objectives. I hope to have the opportunity to work with Geertruyt again and would strongly recommend her for both individual performance and behavioural coaching as well as team building.

Hanna Tyrrell, Shell

Korte klantverhalen

SNS REAAL

Mensen voelen zich trotse veranderambassadeurs. Zij zijn blij met hun vermogen om collega's te helpen met duurzame, concrete en meetbare resultaatverbetering. Dit is gerealiseerd door een programma van twee jaar waarbij volop werd ingezet op de ontwikkeling van interne coaches en lean consultants in resultaatgerichte coaching en klant gesprekken.

SHELL

Wanneer falen geen optie is, de verandering zeer urgent en de cultuur behoorlijk robuust. De uitdaging was om resultaten in een complex werkveld te verbeteren door gedragsverandering. De deadlines legden er nog wat extra druk op. Intensieve teamdialogen en hands-on-workshops maakten het verschil.

KPN

Wel eens mensen door de gangen zien rennen omdat ze de meeting niet wilden missen? Ritme van succes, een programma dat gedragsverandering en resultaten verbindt, leverde concrete verbeteringen. Vooral ook omdat mensen zichzelf verrasten in wat ze bleken te kunnen, namelijk hun eigen prestatiecultuur veranderen.

VANDERLANDE

Wanneer de klant aangeeft dat er iets moet veranderen maar je tot nu toe beschermd bent geweest tegen verandering. Wanneer de zakelijk indicatoren op groen staan, en de sociale indicatoren op rood. Een pragmatische veranderaanpak, die het leiderschap hielp om stap voor stap naar voren te bewegen.

NS

Elke coach wordt gelukkig van mensen die vragen om investering en die willen leren. In een ontwikkelende lean organisatie waarin continue verbeteren de norm is, maakte een groep van interne prestatiecoaches gebruik van de gelegenheid en doken direct in het diepe. Geen oefening was te gek, geen uitdaging te veel. En ja, de organisatie realiseerde de duurzame resultaatverbeteringen.

ALLIANDER

Waar te beginnen wanneer een nieuwe leider binnen komt? Met het in kaart brengen van de cultuur van de organisatie en het bepalen van lange termijn doelen voor cultuur, gedrag en performance. Stond iedereen er open voor? Nog niet. Waren er genoeg mensen bereid om het te proberen en te beginnen? Ja.

CROSSOVER ZIMBABWE

Happy sponsor van dit inspirerende en degelijk gegronde onderwijsinitiatief. Regelmatige strategiegesprekken en coaching van leiders die floreren in het dienen van hun teams in continu veranderende dagelijkse omstandigheden.

PKN

Wat te doen als je je niet meer kan herinneren waarom je ooit "ja" hebt gezegd? We faciliteerden een reeks van soul-searching workshops met het vrijwilligersbestuur. Herinneren en opnieuw bepalen van het "waarom". Diepe dialoog over verlangens, richting en beslissingen, leidend tot vernieuwde en herstelde relaties en een nieuwe verbinding met de visie.

Klanten